Koszyk

KOSZYK JEST PUSTY

Promocja!
Dobble - zdjęcie
Cena:37.90

FAQ

Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź czy Twojego pytania nie ma na poniższej liście.

Czy towar, który kupuję znajduje się u Was na magazynie?

Tak. Nie ma możliwości dodania do koszyka towaru, którego nie ma aktualnie na stanie.

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak, jeżeli jako sposób dostawy wybrałeś kuriera. Po nadaniu paczki otrzymujesz na swój adres e-mail wiadomość z numerem identyfikacyjnym paczki. Na stronie kuriera DPD z wykorzystaniem otrzymanego numeru możesz sprawdzić status swojej przesyłki.

Nie widzę opcji założenia konta. Czy jest taka możliwość?

Obecnie nie ma takiej możliwości. Chcemy maksymalnie uprościć proces składania zamówienia, dlatego nie wymagamy posiadania konta klienta. Możliwe, że w przyszłości wprowadzimy możliwość założenia konta, jednak nie będzie to nigdy konieczne do złożenia zamówienia.

Czy mogę zamówić towar, którego w danej chwili nie ma na stanie?

Nie ma takiej możliwości. Do koszyka można dodać towar, którego jest minimum jedna sztuka na stanie. W ten sposób staramy się uniknąć problemów w realizacji zamówienia, w momencie gdyby okazało się, że nie posiadamy danego towaru na magazynie.

Do ilu dni mogę zwrócić zakupione produkty?

Prawo gwarantuje, że każdy zakupiony towar można zwrócić do sprzedawcy w terminie 14 dni od jego otrzymania. Jeżeli po zakupach uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i zażądać zwrotu pieniędzy. Uwaga! Koszt wysyłki ze zwracanym towarem pokrywa klient. Więcej szczegółów w naszym regulaminie.

Kiedy będziecie mieli na magazynie grę "..." lub czy zamierzacie wprowadzić grę "..."?

Pytania o produkty i ich dostepność prosimy wysyłać poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt

Przesyłka wysłana pocztą spóźnia się. Co robić?

Może się zdarzyć, że awizo zostawione przez listonosza zaginęło lub nie było możliwości pozostawienia go (np. z powodu zepsutego domofonu). W takim wypadku nie zostaniesz poinformowany o nadejściu przesyłki. Sugerujemy odwiedzenie właściwego urzędu pocztowego i sprawdzenie czy przesyłka nie czeka tam na nas. Jeśli okaże się, że w ciągu 14 dni od dnia nadania przesyłka nie trafi pod wskazany w zamówieniu adres, prosimy o kontakt za pomocą naszego formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.

Zginął mi mail z danymi do przelewu, na jakie konto mam przelać pieniądze?

Dane do przelewu znajdziesz w zakładce Płatności.

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia ani żadnych maili o nim?

Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu, najlepiej za pomocą formularza kontaktowego. Sugerujemy także sprawdzenie czy wiadomość nie trafiła do spamu.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Obecnie nie wysyłamy paczek za granicę.

Otrzymałem wadliwy/niekompletny towar. Co teraz?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do reklamacji wadliwego towaru. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, jednak ze względu na to, ze nie prowadzimy sklepu stacjonarnego prosimy o indywidualne umawianie się na odbiór. Szczegóły znajdziesz w zakładce Dostawa.

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Zamówienie możesz zmienić do momentu jego wysyłki. W sprawie zmian skontaktuj się z nami poprzez formularz w zakładce Kontakt.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT. Faktury przesyłamy drogą elektorniczną lub dołączamy do zamówienia.


  • Udostępnij na:
  • wykop-pl
  • facebook.com

Kontakt z Gambit:

telefon 518 566 839

mail :

MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W GDAŃSKU!

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Gra Space Alert
Metody płatności
Wysyłka

Wysyłka w 24h*

Paczka w Ruchu

Paczka w Ruchu: 8zł

Poczta Polska

Poczta polska: 14zł

Kurier GLS

Kurier DPD: 13zł

*w przypadku gdy otrzymamy wpłatę do godziny 18 danego dnia. W pozostałych przypadkach wysyłka w max 48h.

Bezpieczne zakupy
Certyfikat SSL

Twoje zakupy są bezpieczne. Nasz sklep używa szyfrowania z wykorzystaniem certyfikatu bezpieczeństwa SSL przy przesyłaniu danych. Dowiedz się więcej.

Napisz do nas

ODWIEDŹ NAS NA

Facebook