Koszyk

KOSZYK JEST PUSTY

Promocja!
Dobble - zdjęcie
Cena:37.90

Regulamin

I. Informacje o firmie i informacje ogólne

Sklep internetowy GAMBIT dostępny pod adresem internetowym https://gambitgry.pl zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

  • Gambit - Dawid Stanecki, Marcin Turzyński spółka cywilna
  • ul. Wilanowska 10/45
  • 80-809 Gdańsk
  • NIP: 5833226452
  • REGON: 366270492
  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
  • Wszelkie informacje na temat Sklepu oraz niniejszego regulaminu, będą udzielane pod adresem e-mail : lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt.
  • Ceny produktów na stronie Sklepu podane są w złotówkach polskich PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
  • Sprzedawca w dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  • Ceny produktów obejmują koszty związane z przygotowaniem zamówienia do wysyłki (pakowanie itp...)
  • Ceny produktów nie zawierają opłat za dostarczenie towaru do Klienta.
  • Każde zamówienie zawiera koszty przesyłki, które są pokrywane przez Klienta.
  • Firma GAMBIT dokłada wszelkich możliwych starań, aby dostępne na stronie https://gambitgry.pl opisy produktów oraz inne materiały marketingowe nie zawierały błędów lub uchybień. W przypadku informacji budzących wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
  • Za obowiązującą uznaje się tę wersję regulaminu, która znajdowała na stronie https://gambitgry.pl w chwili złożenia zamówienia.
  • Firma GAMBIT zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

II. Zamówienia i ich realizacja

  • Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę https://gambitgry.pl. W celu zawarcia umowy sprzedaży towaru na odległość w sklepie GAMBIT należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie wybrać produkty i złożyć zamówienie podejmując kolejne czynności w oparciu o wyświetlane klientowi informacje.
  • Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o jego przyjęciu na adres email podany podczas składania zamówienia. W treści wiadomości znajdują się następujące informacje: liczba i cena brutto (zawierająca VAT) zamówionych produktów oraz koszty dostawy.
  • Zamówienia przyjmowane są do realizacji wtedy, gdy zamawiane produkty są dostępne w magazynie Sklepu. W przypadku wystąpienia niespodziewanych trudności, klient zostaje o nich powiadomiony i decyduje o dalszym przebiegu realizacji zamówienia.
  • Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sklep GAMBIT może odmówić realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości.
  • Momentem zawarcia umowy jest potwierdzenie przez sprzedawcę otrzymania zamówienia poprzez wysłanie klientowi wiadomości email, w której sprzedawca informuje o statusie zamówienia "w realizacji".
  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia,
    • w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie.
  • W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od zawarcia umowy sprzedaży - inaczej zamówienie zostanie anulowane.
  • Od złożenia zamówienia, do jego wysyłki klient może anulować złożone zamówienie kontaktując się ze Sklepem e-mailowo pod adresem : lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt.
  • Zakupione produkty zostaną możliwie szybko dostarczone na adres podany przez klienta w trakcie składania zamówienia.
  • W przypadku płatności za pobraniem, klient zobowiązuje się do odbioru przesyłki oraz uregulowania należności za zakupione produkty wraz z kosztami przesyłki bezpośrednio u kuriera dostarczającego przesyłkę, lub w urzędzie pocztowym. W przypadku uchylania się klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania umowy sprzedaży przez klienta, Poczta zwróci przesyłkę sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, sprzedawca może wezwać kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie umowy sprzedaży, co oznacza w pokrycie kosztów przesyłki w obie strony.
  • Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktura VAT.
  • Na życzenie klienta wystawiona może być faktura VAT.
  • Informacje odnośnie warunków płatności i dostawy znajdują się odpowiednio w zakładkach Płatności i Dostawa.

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  • W celu odstąpienia od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres : wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  • Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT), w celu usprawnienia procesu zwrotu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania.
  • Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  • Konsument powinien odesłać produkty na adres Sklepu podany w regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli klient odeśle produkty przed upływem 14 dni.
  • Klient może w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty). W takim przypadku Sklep zwraca koszt tych towarów w momencie ich zamawiania oraz koszta przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  • Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) ponosi klient.
  • Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

  • W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail : lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt, podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem. W celu ułatwienia rozpatrzenia reklamacji sugerujemy załączenie zdjęć produktu.
  • Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu. Wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, np. paragon, faktura wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
  • Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta.
  • Klient wysyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji zwracane są klientowi koszty odesłania zakupionego towaru (koszty zwracane są, o ile ich wysokość jest proporcjonalna do kosztów wysyłki produktu do klienta). Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych za pobraniem.
  • Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaakceptuje obniżoną cenę.
  • Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż reklamacja została zaakceptowana.
  • W przypadku gdy w wyniku uznanej reklamacji następuje zwrot produktów, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za produkty oraz koszt dostawy.
  • Klient o stanowisku Sklepu informowany jest pocztą elektroniczną na adres, z którego wysłane zostało zgłoszenie reklamacyjne.
  • Jeżeli podczas odbioru, klient zauważy, że przesyłka może być uszkodzona sugerujemy spisanie z kurierem protokołu reklamacyjnego. Znacząco uprości to proces reklamacji, dlatego zachęcamy do dokładnego obejrzenia przesyłki przez pokwitowaniem odbioru. Klient może zażądać sprawdzenia przesyłki w obecności dostawcy.
  • Firma GAMBIT może odmówić uznania reklamacji w sytuacji, gdy uzna, że uszkodzenia produktu powstały z winy klienta. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzeń powstałych z winy klienta wszystkie koszty związane z reklamacją produktu ponosi klient. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  • Udostępnij na:
  • wykop-pl
  • facebook.com

Kontakt z Gambit:

telefon 518 566 839

mail :

MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W GDAŃSKU!

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Gra Space Alert
Metody płatności
Wysyłka

Wysyłka w 24h*

Paczka w Ruchu

Paczka w Ruchu: 8zł

Poczta Polska

Poczta polska: 14zł

Kurier GLS

Kurier DPD: 13zł

*w przypadku gdy otrzymamy wpłatę do godziny 18 danego dnia. W pozostałych przypadkach wysyłka w max 48h.

Bezpieczne zakupy
Certyfikat SSL

Twoje zakupy są bezpieczne. Nasz sklep używa szyfrowania z wykorzystaniem certyfikatu bezpieczeństwa SSL przy przesyłaniu danych. Dowiedz się więcej.

Napisz do nas

ODWIEDŹ NAS NA

Facebook